onsdag 8. august 2012

Tilbake til hverdagen.

En lang og herlig sommerferie er over, og jeg er tilbake på min fantastiske jobb. Det første som møter meg er reparasjon av en islandsk bunad.
Broderiet på livet på denne bunaden var ganske spesielt, det er brodert med en metalltråd rundt en sjablong i et ganske stivt materiale. Dette gjør at broderiet står litt ut fra stoffet.

Skjorta er ikke i et bestemt stoff, du kan velge ensfarget hvit, stripete eller rutete i mange farger eller som denne; en blondeskjorte.Veldig moro med noe litt utenom det vanlige.


2 kommentarer:

  1. Hei mitt navn er Ellen Fossheim Jo hansen
    Jeg lurte på om du kunne sy festdragta fra Lyngen og evt pris på denne hilsen
    ellen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ellen.
      Jeg syr Lyngenkofta, prisen varierer litt avhengig av hva du skal ha av tilbehør og materialvalg mm. Er det en spesiell anledning og dato du vil ha kofta til?

      Du kan sende meg en mail på jose.fines@hotmail.com så får du mer informasjon.

      Hilsen Stine

      Slett