fredag 11. mai 2012

Et belte tar form.

Beltet jeg begynte skissearbeidet til, for en god stund siden begynner å ta form. Beltet hører til mannskofta fra Lyngen.
Dette beltet skal ha en kombinasjon av kråkesølvsapplikasjoner og sølvknapper. Jeg har gjort beltet klart til montering av knapper, og venter spent på at de skal komme i posten en av de nærmeste dagene.
Jeg gleder meg veldig til å se knappene når de kommer. Og når de er montert skal beltet kantes med reinskinn, og siste ullgarnsstikning skal på plass. Jeg regner med at resten av arbeidet skal ta i underkant av 10 timer, så forhåpentligvis holder jeg meg under 30 timer på beltet totalt :-)

1 kommentar:

  1. Det blir spennende å se det ferdige produktet med sølvknapper og reinskinn. Får vel bestile et eg også?
    papsen

    SvarSlett