torsdag 26. januar 2012

Pakket og klart.

For litt siden startet jeg på et tinntrådsbroderi, og nå er jeg ferdig med selve broderingen. jeg har funnet frem alt jeg trenger til å montere broderiet på skinn, og lage et flunkende nytt armbånd.
For å lage et armbånd trenger man altså følgende:
  • Tinntrådsbroderi.
  • Skinn.
  • Tekstillim.
  • Målebånd.
  • Rissehjul.
  • Lintråd/senetråd eller annen sterk tråd.
  • (Skinn)nål.
  • (Reinhorns)knapp.
  • Saks.
Så da har jeg lakt materialene mine pakket og klar, slik at det skal være lett å ta de fram når jeg har en time eller to til rådighet.

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så flotte arbeider du lager. Jeg ser synål holderen din, den er akkurat lik min som jeg har fått av min mor. Vet du noe mer om den?
    May

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Jeg vet dessverre ingenting om nåleetuiet. Jeg kjøpte det på loppemarked i Sverige for mange år siden sammen med andre sysaker.

      Slett