torsdag 12. april 2012

Det spisser seg...

For tiden syr jeg litt på en lyngenkofte til en herremann. Vi er ikke helt i mål med utformingen av dekoren ennå, men det snevrer seg inn. Ut av mange, mange skisser av ymse slag og flere utvelgelsesprosesser har jeg nå blitt ferdig med to forslag til beltedekor. Forslagene er ennå ikke endelige, slik at mye kan endre seg ennå hva gjelder farge og komposisjonselementer.

Begge beltene er dekorert med både kråkesølv/revesølv og sølvknapper. (Siden dette bare er små skisser har jeg sydd på tinnknapper fra en gammel kofte, på det ferdige beltet blir disse erstattet med sølvknapper).

Jeg har min klare favoritt av disse to, men det er opp til den fremtidige eier å bestemme...

Hvem liker du best?

4 kommentarer:

  1. Syns den til venstre va finast :)

    SvarSlett
  2. Likte og den til venstre, men syns kanskje den røde kanten blei litt "borte"?
    Likte den til høyre og, blir ikke helt enig med meg sjøl. Kanskje litt mer rødt på den til høyre? Hmm.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips. Hadde eg sydd et til meg sjøl, ville eg hadd dekoren maksimalistisk, istedet for minimalistisk som her... Så for meg e det vanskelig å holde dekoren enkel og rein...men litt meir rødt kan ikke skade nei...

      Slett