torsdag 25. august 2011

Flytting og ryddesjau.

En kollega flytter fra huset hun har bodd i, i over 30 år, og i den forbindelse har det dukket opp litt av hvert. Hun har samlet i årevis i tro på at hun en dag skulle bruke det til et eller annet. (Må si jeg kjenner meg igjen der). Vel, oppryddingen hennes kom meg tilgode, og en dag ringte hun meg og sa at to søppelsekker og en eske med stoffer og garn ventet på meg. Jippi!! Så masse spennende og fint. Tusen takk Ragnhild!
Ullgarn i nydelige farger. Det er mest vevgarn, men det kan jo hekles eller strikkes av det...
En pose med diverse bomullsgarn.
Enda mere ullgarn
Stoffer i ulike farger, mønster og kvalitet.

Et tynt tynt ullgarn som kan bli myke myke barneklær eller tepper.
Og masse julerødt bomullsgarn.
Da er det bare å rydde plass til det nyankomne, og planlegge neste kreative prosjekt.

2 kommentarer:

  1. kor i allverden har du plass til alt sammen? masse flott garn og stoff så no kan du bare boltre deg.
    papsen

    SvarSlett
  2. Ja, det gule blomstrate stoffet e allerede i ferd med å bli forstoff i den skinveska eg driv på med.... Og stoffet har fast plass under senga i stor bildekkposa med handtak, til å dra dæm ut. Praktisk syns eg sjøl.

    SvarSlett