mandag 3. oktober 2011

Give away hos Ingrid Riddervold

Tenk at denne kjolen er premien i Ingrid Riddervolds blogglotteri.  Kom direkte til lotteriet ved å klikke på bildet under eller besøk henne på jippijei.blogg.no
Dette skriver hun selv om lotteriet og kjolen: 
Damekjole nr 5 har æren av å være premie i mitt nye Blogglotteri! Jeg kaller den Solskinnkjolen fordi den egentlig har motiv med skyer og regn (slik jeg tolker det) men utstråler noe helt annet :-D Dette er en kjole å bli glad av, den er gul og kul, retro, håndsydd, miljøvennlig, helt unik og det finnes bare én! Kjolen er sydd av et gjenbrukt dynetrekk, og er fôret med ubleket bomull. Pga noen små skjønnhetsfeil velger jeg å gi bort fremfor å selge den, perfeksjonist sa du? ;-) Størrelse S/M, verdi 1000,-

Jeg håper selfølgelig at færrest mulig deltar i lotteriet for da er det større sjans for at jeg kan vinne den!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar