tirsdag 22. november 2011

Det nærmer seg advent.

Den gang da mamma og pappa oppdaget at vi barna var i største laget for adventskalender, begynte jeg og min søster å gi til hverandre istedet. I år har vi også bestemt oss for at adventskalenderen også skal være julegaven til hverandre, dermed blir det også litt hjemmelaget i adventskalenderen fra min side.

Allerede tidlig i høst var jeg ute å plukket blader for å presse og bruke til datomerking på kalenderen. Synes det ble en ganske koselig kalender, med litt nostalgisk preg kanskje....
I disse førjulstider er det ikke bare bare å ha en blogg basert på ting du lager selv. En god del av det jeg lager for tiden, kommer til å ligge under juletrær rundt om i det ganske land. Jeg vil jo nødig avsløre hva jeg gir bort i år, og dermed er dette ikke egnet bloggstoff.

2 kommentarer:

  1. Så lurt å bruke blad til dato. Har stjælt ideen din om ikke til adventskalender, så til andre lure merkinger:)
    Liker bloggen din kjempegodt :)

    god adventstid fra Kari-Anne i Lyngen

    SvarSlett
  2. Takk takk Kari-Anne :-) Så artig at du like bloggen og finn idea.

    SvarSlett