mandag 14. november 2011

Dyrt med bunad? 2

Jeg har jo tidligere kommet med et supert tips for de som ikke har råd til bunad :-) Og nå kommer jeg med et til; Bunadslipset. Det synes jeg faktisk er veldig kult!
               ( Bildet er linket )
                              (Bildet er linket)


 Designbyrået Sptzbrgn står bak slipset og har designet og produsert 15 ulike slips med ulike mønster fra forskjellige regioner. Jeg har selv tatt de nærmere i øyesyn, og kan si at det er kvalitet i materiale og handverket. Kjempekul ide! Jeg ønsker meg ikke et slikt selv, men kan jo ønske at lillebror får seg et sånt....det hadde vært kjempemoro for han.


2 kommentarer:

  1. Det e dritkult! Trur eg må skaffe meg et sånt. Vi ga det i konfirmasjonsgave til nevøen til Øivind :)

    SvarSlett
  2. Du må skaffe!!! Det e jo superduperkult. Si ifra, så kan eg lage en god deal..

    SvarSlett