søndag 6. november 2011

Loppeting.

Fikk tid til en kjapp loppistur i dag, og det angrer jeg selvsagt ikke på. Det beste var nok to kasetter med magasinet alt om håndarbeide. Bladene er smekkfull av ideer til strikking, hekling, søm, broderi og mønster til små og store prosjekter. Min mor har tre permer med disse bladene, og de tar jeg som regel en titt i hver gang jeg er hjemme i nord.
I tilegg til bladene fikk jeg en gulvmatte vevd i plast som egner seg yppelig til bad eller kjøkken. Enkel å tørke av med en våt klut om noen skulle være så uheldig å søle litt.Matta er selfølgelig mye finere i virkeligheten enn på bildet :-)
Til slutt ble det litt småplukk som jeg ikke helt vet om jeg trenger, men de går inn i arkivet for ting som skal gjøres noe med eller lages noe av.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar