tirsdag 20. september 2011

Tøffe tøfler...

Som lærling må jeg igjennom mange oppgaver som jeg mener jeg allerede kan tilstrekkelig til å vise på en svenneprøve. Likevel er det jo greit å gjøre en rekke slike oppgaver, for så å kunne krysse de av på "to do" lista. Og kanskje kan jeg krysse av noen på julegavelista også....En av oppgavene er å strikke etter mønster. Første strikkeoppgave var å strikke og tove tøfler.
Jeg hadde egentlig planlagt at de skulle passe lillemor, men må nok vente 7-8 år før hun kan bruke de,så da er det noen heldige som får en varm julegave i år :-)

1 kommentar:

  1. Vil begynne på tøffler (strikke)i dag (Skjærtorsd.) i str. 45.
    garn Arctic fritidsgarn.100%ren ny ull. Hvor mye legger jeg opp?
    Vaskes i 30gr. Håper på hjelp! Pleace!!!!!!!!!!!!!!!
    Vennligst g9lisen@gmail.com

    SvarSlett