lørdag 17. september 2011

Tinntrådsarmbånd #4

Jeg har fått dilla på tinntråd. og nå har jeg laget et armbånd som er likt det første jeg laget, bare ulik farge på skinnet.Jeg har ønsket meg et slikt tinntrådsarmbånd så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri tatt meg råd til å kjøpe et, så nå har jeg endelig somlet meg til å lære teknikken.
Det har imidlertid oppstått et problem. Armbåndet er ganske tidkrevende å lage, mange timer med nitidig presisjonsarbeid - så nå har jeg ivertfall ikke råd til å ta det i bruk. Er det ikke rart at det fineste porselenet, de hviteste dukene og det mest tidkrevende håndarbeidet gjemmer vi bort i skuffer og skap i tilfelle det skulle dukke opp en god nok anledning til å ta det i bruk? Hva er vitsen?
Jeg har bestemt meg, Jeg skal endelig ta i bruk et av mine armbånd.....til uka kanskje...

1 kommentar:

  1. Dette må du ikke "gjemme bort".Ta det på ved første anledning!!!!!

    SvarSlett